Een terugblik op de lancering

Hier in de Haagdijken gaat de buurt samen werken aan vitale, verrassende en verbindende stadsstraten voor iedereen! Dat bleek zaterdag 12 oktober uit het enthousiasme over de nieuwe visie. In het kantoor van SpaceValue presenteerden we de visie op creatieve wijze: van pop-up museum, live interviews door lokale beroemdheden M&M, swipend je mening geven tot Virtual Reality beelden. Alle bezoekers heel hartelijk bedankt voor jullie bijdrage!

Geniet hier na van de aftermovie en de foto’s.

Daarnaast konden jullie van vrijdag 11 tot en met 18 oktober stemmen op swipocratie.haagdijken.nl. Uiteindelijk hebben 176 mensen geswiped! Hieronder vind je de uitslag. Zo te zien worden veel mensen enthousiast van: het nieuwe beeldmerk, klassieke gevels, ruimte voor fietsers en vlonderterrassen. Jullie vinden over het algemeen dat de Haagdijken divers moeten blijven en de plek moet zijn voor nieuwe ambacht, creativiteit en nieuwe, hippe winkels. Voor de kapel zijn duidelijk heel veel opties mogelijk!